lets find it

Tuesday, November 23, 2010

sentap

serious aku cakap..
aku sentap!


perlu nak rasa tak puas ati or sakit hati hati dengan aku?
apa masalahnya?
bila kau dan kau semua ada apa-apa..
ada aku kisah..
aku senyum tumpang gembira..

tapi bila aku sedih..
hati aku duka..
aku sesak..

ada kalian sama dengan aku?
ada kalian tenangkan aku?
aku tak minta banyak..
cukupla dengan tanya khabar..

tapi masing- masing dengan hal sendiri..
tak apala aku tak kisah..


tp...

kenapa bila aku..perlu diheboh sana sini..??
kenapa kalau pasal aku perlu dicanang segala keburukan aku?
kenapa kalau aku semua jadi tak betul..


ok..
aku manusia biasa..
aku tak sempurna..


tapi aku juga punya hati..
pernah kalian berfikir tatkala hati aku pula merintih?
perlu kah dicerita itu semua?
ok telan dalam- dalam simpan diam-diam..











aku sayang kalian sangat- sangat~






















fullstop.

No comments: