lets find it

Tuesday, November 23, 2010

dunia aloq setaq part 1

tadi petang kuar dengan puan emak dan cik adik..
saja kuar..lama dah tak tengok pekan aloq setaq..haha..
dah sampai destinasi 1..nak pi cari blouse untuk puan emak..
maka, berjalan la kami 3 orang..dan membeli la apa2 yang patut..




aku niat tu nak beli sandle..
maklumla sejak kat KBM ni kasut high heel ka banyak dah rosak..
kerja naik turun tangga ja..
pastu tak campur dengan hilang lagi..
tah siapa2 yang ambik..hu3..





tp bukan tu point nya..
point nya kat sini adalah sandle saya dah haus dan perlu diganti..
nak jalan pon dah licin..haaha




pastu puan emak pon try la kasut untuk dia..
aku as usual la..nak beli sandle ja..
tapi melalut p try kasut2 lain..
last2 dah terbekenan kat 1 kasut ni..haha..
ada 4 colour..hitam..dark pink..baby pink..brown and blue black
harga not bad..
rasanya kalau dekat kl lebih kot,,
ni agak murah la..hairan juga aku mulanya.haha..



dah try2 ..


maka terbeli lah ini..








maka tak terbeli juga sandle aku tu..
hu3..

pastu masuk guardian..
then masuk cari baju lagi..hahha..

pastu g minum..
giler dahaga..panas kot...


pastu memandangkan dah nak malam..
maka bergerak balik la..haha





1 comment:

Erin said...

alololo...sooo Cik Nunu.
I can see u in that wedges..
hihih..
Sooooo cute!