lets find it

Tuesday, November 16, 2010

salam aidil adha

hurm..
aku dah dekat rumah dah 2 hari..
boringnya.
seriously! tak taw nak buat apa...
tengok tv jela..tu pon kalo ada cerita yang best..
tadi tetiba tengok mari menari..haha..
tak pernah tengok langsung pon yang musim ni punya..
ok la..not bad..

tetiba terdetik kat hati,,kan best kalo dapat join2 camni..
haha..( giler gedik)
yela..tngok sume couple tu macam loving giler je semua..haha
ok,,en bf kita perlu prctise dari sekarang.hahaha..
bongek nurul..( gedik )
tapi ntahla macam tak best tengok awal n lisa jadi pengacara untuk program tu,.
lagi suka style fahrin kot..dah hensem..haha..

esok nak smbut raya aidil adha..bahasa kampungnya raya haji..haha..
tapi encik ayah dan puan emak tak da la wat persiapan beriya- iya pon..
yela mesti la esok kenduri je banyak..haha..

tiba- tiba teringat raya dulu2..
time ada arwah tokwan dan tok..
dulu tak macam sekarang..
dulu tak kira raya apa pon mesti akan buat sendiri lemang, ketupat..
meriah..cari buluh..amek daun pisang..

malam raya ramai2 dah start mai rumah orang..
main bunga api..huh!
giler best time tu,..
aku plak cucu sulung memangla manja..
semua benda aku yang rasa dulu berbanding adik- adik..
haha..

tok aku pandai buat ketupat daun palas tu..
seyes sedap..
sbb tu la aku smpai sekarang tak makan nasi himpit tu..
bagi aku tak sedap..tawar,,tak ada rasa,,he3
time tu tak da siapa nak belajar dari dia..
now bila dia dah tak ada..
barula nak cari orang nk tempah..
mak aku pon tak pandai,..
tp td aku nmpk dia tengah belajar buat..
harap2 menjadila..haha..

serious windu tok n tokwan..
aku rapat dengan dorang..
membesar dengan dorang..
tido pon dengan dorang..
time nak raya haji ni teringat pula..
yela tok aku balik dari haji tros sakit kuat..
sebab tu aku rasa takut nk lepaskan en ayah dan puan emak g haji lg..
hurm..
da 12 tahun da dia tak ada..
tokwan plak baru 3 tahun..

wndu2 ...( lap air mata)
ok dah..

alfatihah tuk arwah tok n tokwan~










daa~

salam aidil adha semua

2 comments:

umairahkhalid said...

tetibe t'ingat cite ko kecik2....
hahahahaha.....

Nunu Nurul said...

hahaha..tu ar aku byk kot life yg best time kcik2..ahah