lets find it

Sunday, November 14, 2010

goodbye malacca~

haha..
tghri td sy gerak ngn en bf balik shah alam..
esk saya nak balik Kedah..huh!
tak sabar giler..hehe..

kami bertolak around kol 2 p.m..
n smpai kl kt pkok 3.15..
then. tros g bukit bintang sebab dah janji dengan cik mira nak hang out..
actullynye teman dia shopping..
ok saya tegaskan...

teman dia shopping ok??
hehe..

pastu dah jumpe dia..
fuh dia lagi dalam tunggu kitowng pon dah 3 beg dah..
giler ar..ahaha..
pastu ape lg..truskan misi tuk teman dia shopping ok??hek..

dalam round-round tu jumpe 1 butik neyh..
giler geram skit dia cantik2..sngat2..
ape lagi..proses try pon bermula..
wlaupon niat tu untuk teman dia shopping..hehe

tp agak lega hati bila try2 tgk singkat,,
haha...for da 1st time ada kain yg singkat dengan aku ( dengan harapan bdget tinggi la)
hahah

then tibe2 terpandang 1 skirt ni..
hrga mahal jg la..adoyai..kopak lame2..
aku bab ni leceh ni..
bile da hati tu da melekat dah..pgi mane pon duk nmpak yang tu je,,
hish..
en bf ar ni xlarang saya dari terus masuk kedai tu..
last2 xpela.,try la..(bdget nk try je)
tp bile da try adoi mcm suke lak..
cmne ni?

last2 xpe..pejamkan mata..
buka purse..byar jela,..
pastu dah xnk tgk or singgah mane2 dah..
bnci..
niat nk teman shopping..
pe jd niey..adoi..huh!!

nsib pk sok nk balik kg..hehe..
pastu gerak g mkn teppayaki..
ok a sebab aku suka kn?ahhaha..

pastu da dekat kol 8 da tros la blik dengan cik mira..
en bf hantar kat kreta cik mira..

balik umah sewa cik mira...
penat giler..tp xpe..
gedik2 try bju bru..skirt baru..
then on9..
ni yg lame ni..dr td g..

haha..so mata pon da ngntuk..
sok nk bangun awl nk balik kg..

doakan saya balik dengan selamat..

k la

bye~


p/s : kwn jgn bersedih..soal ati n perasaan awk, dia, saya mahupon mereka tidak bersalah..
sykurlah kita dikurniakan tuk rasa sayang dan kasih terhadap orang lain..



4 comments:

Erin said...

so mane skirt baru??????

Nunu Nurul said...

ala..nk upload tp line tenet trok la..hu3..

kotakatianys said...

nak jgk...bli kat ne weh...eles ni...ade aku jahit sndri wt skirt kang..haha

Nunu Nurul said...

anis..kalo ko jhit ley aku tmpah..xpyh sbuk nk g shoping..hek2