lets find it

Saturday, November 27, 2010

=)

waa...memandangkan cuti semester ni giler boring..
nak kuar pon xtaw nk g mana..
hu2..
last2 layan movie kat lptop je ar..
actuallynya aku bukanla penggemar cerita2 korea+ jepun dan seangkatan dengannya..
sebab yang aku taw..kalo kawan2 aku tengok cerita korea ka..jepun ka..
mesti nak sedih2..aku ni x da perasaan sangat kalo bab cerita nak nnges2 ni..haha..
dah tu plak panjang kot crita dia..
berepisod2..hahah
aku ni bukanla keturunan yang sabar sangat..japg je aku main skip2 je..



tapi memandangkan kebosanan yang melanda teramat sangat..
tgk je..
ha,,
dan seriousla..got addicted..
kalo family ajak g mana2 pon kalo boleh tak nak join..nak tengok je..
now aku faham la..napa la kawan -kawan aku addicted sangat dengan korean mvie ni..haha
ada tu jenis obses giler2..hero hnsem kn..

dan..




aku pon rasa aku dah terkena virus camtu..haha
1st aku tgk crita butler tu..
giler ar best kalo ada school yang cmtu..
siap ada butler g..macam tuan puteri..
yang tu sehari ja da abes tengok..

pastu tengok personal taste..


hah..ni yang tak ley tahan..
hensem siot..Lee Min Ho tu ..
time ni terfikir..betapa indahnya ciptaan tuhan ni..(hahaha)
fuh..lelaki hensem..ada ego2 skit..
fuh! pmpuan gila ja tak cakap dia hensem..
aku kalo dapat bf camni sumpah tak cari lain!
aku da abes tengok cerita tu rasa nak senyum je..
waa..berangan jap



ok la nak mimpi Lee Min Ho jap..haha




nyte~

No comments: