lets find it

Sunday, January 30, 2011

pliss..jangan sakit teruk-teruk



salam.


anyway aku tak tau pon apa kaitan tajuk ni..haha..
juz nak cite..semalam aku selamat sampai di Kedah tercinta around pukul 3 pm..
1st time sampai umah begitu awal..kalau tak, even naik bas dari kl pon mesti dalam pukul 5 or 6 ptg baru smpai.
ini dari Melaka taw..pukul 3 dah smpai..
kredit to adik saya yang drive dengan penuh dedikasi..


balik-balik je terus terbaring tidur..
bangun- bangun tarasa seram sejuk yang melampau..
rasa pening kepala, sakit otot tulamng semua, rasa nak muntah..
pelik giler baru tak smpai 1 hari ikat rumah dah sakit..hu3

semalam tidur dengan my mom sebab dia tolong picit-picit..
well..even anak sulung..tapi aku memang camni..kalau boleh tiap2 malam nak tidur dengan mak ayah..haha..

arini pon terasa lagi..puan mak cakap perubahan angin..
kat Kedah sekarang musim kemarau..bile musim kemarau kita akan rasa sejuk sebab angin sangat kuat..tapi dalam badan sebenarnya panas..hu3..
tak suka rasa camni...tak suka sakit..
aku dah cukup lelah dengan sakit,,
since darjah 4 asyik2 sakit je...hu3..


harap esok baik-baik sahaja.


bye.

No comments: