lets find it

Monday, January 31, 2011

adakah semua cinta itu sempurna?




salam.

juz nak share dengan korang..
korang rasa semua cinta itu sempurna ke?
hurm..




aku kuat membebel dan dia memilih berdiam
aku suka bercakap dan dia pilih untuk mendengar

aku sangat emosional tapi dia seorang yang rasional

aku seorang baran tapi dia tetap sabar
aku suka mengungkit tapi dia suka tersenyum

aku seorang yang negatif tapi dia sentiasa positif

aku suka nangis tapi dia jenis tenang

aku suka mengarah tapi dia still ikut
aku suka merajuk tapi dia sentiasa memujuk


tapi..



walaupon aku marah, aku membebel, aku merungut, aku mengugkit, aku negatif, aku kuat cakap, aku suka nangis...aku tau dia tetap kesayangan aku..





dan...







bila dia diam...aku tahu dia marah
aku respect dia.. itu aku rasa perlu..




kami suka bertengkar-tengkar..
kami suka mengejek- ejek..

kami suka cubit pipi kuat-kuat
kami suka bahan membahan..

kami suka merajuk-rajuk

tapi kami tahu kami tetap sayang smpai bila-bila..

biarlah cinta dan sayang itu hanya kami yang rasa..







kan dah cakap..mana ada cinta yang sempurna..

tapi kan ...


cinta tu kan saling melengkapkan..






pss : .i love u!!~

2 comments:

Erin said...

bila kesempurnaan dicari..maka akan hilanglah cinta sejati. cewah!! :p

Nunu Nurul said...

yup..cinta sejati tak smstinya cinta tu cukup smpurna..