lets find it

Monday, January 17, 2011

new semester begin...



Hai korang..

Dah lama giler rasanya aku tak update blog aku ni..hehe

Almaklumla busy stdy.haha..alasan..

Semester ni awal- awal lagi dah mula terasa tak best..

Rasa giveup..rasa takut tak boleh nak bawa..rasa macam kosong..rasa macam-macam..hehe..

Pernah sampai terfikir nak berenti belajar..

Haha..

Nasibla saya dikelilingi oleh orang- orang yang sentiasa positif.

Terima kasih korang..

Really appreciate it..

Love u all..

Neway this is my time table..

Macam biasa la..kurang bernasib baik untuk nak cuti ari jumaat..hehe..

Takkan nak drop subjek pulak kan?haha..

This semester mostly semua prof madya yang ajar..

Haha..cuak juga..

Hope dapat membantu la..hehe..

Korang sure semua dah dengar sal semua ipta nak diselaraskan cuti semester..

Ikut oversea..

Adoi..kalau tanya aku mestilah aku tak nak..

Giler..kalo macam tu..tahun bila nak grad?

Umur da senja-senja nanti baru nak grad..hehe..

Tu tak termasuk nak kerja lagi..

Macam mana nak kahwin kalau macam ni..?haha..

Agak gedik di situ..hehe..

Pastu nak cuti semester 4 bulan..

Sila la fikir apa yang nak dibuat 4 bulan?hehe..

Makan tidur kalau boleh gemuk tak pe la juga kn?

Ni keding juga..hehe

Ok la..harap yang baik-baik sahaja untuk semester ini..

Dah tak mau dah jadi macam sem lepas..

Apa yang dah jadi tu nak lupa semua-semua..hehe..

k..

bye

No comments: