lets find it

Monday, May 30, 2011

subject registration



salam.

haha..sekarang ni pakat busy duk register subject for next semester..
saya dah register..tapi tu la..banyak pulak yang mnedatangkan ke confuse san bile kena tarik2 subject ni nak make sure supaya tak clash..hu3..

so pilih dan pilih..dan fikir dan fikir..
maka saya tarik 2 subject je untuk part 5..sebab lain2 tu ade yang tak sure.,.
malas nak pening- pening kepala nak fikir..hehehe

so jam kredit saya 18 je...silalah percaya..hahaha
ikut-ikut boleh lagi masuk 1 sbjek mnjadikan jam kredit 21..tapi scary juga..
sebab semua subject dah makin berat..
tak pe la..saya redha je..hehe

dan ape lagi..mule lah cik nunu yang excited ni menyusun jadual..
semagat la kata kan..haha

last-last ini time table nye..
gile tak best. seyes..
gap yang melampau.( ok nak suruh saya stay kat library la tu),,ahaha
adoi..agak2 la..hu3..
selasa 1 class je?npela bukan hari khamis???boleh balik awal sikit..hehehhe

k la..
tak kerja sebenarnya..bosan,,




bye

No comments: