lets find it

Monday, May 30, 2011

apela motif nye si Gambit dan Shah Jazsle ni wat vdeo klip memalukan camni???


salam..


Link
neway tetiba je saya ternampak one of my friend cakap sal benda ni..
so perasan ingin tahu tu macam kuat je..saya pon g la kat link ni..

wah!!!giler la..
wahai Gambit Saifullah..kau ni nama dah cukup islam dah..asal la kau boleh g direct video klip camni..??
ok..maybe bagi kau melayu ni tak open minded..orang malaysia ni narrow minded..
agak-agakla..ni Malaysia..kau pulak orang islam..kita bukan kat America ke..

bila tengok vdeo klip ni..mostly orang-orang akan tertumpu kat vdeo tu je..
bukan sedar pon lagu dia camne..ok..maybe kau nak cepat glamor..yela mencipta kelainan..haha


saya rasa video klip tu nak cerita konon si lelaki..si shah jazsle( aku pon tak tau ejaan nme die camne)haha..mybe si shah jaszle ni nak breakoff ke..nk cerai ke ngn bini die..bini la kot kan..tak kan ley bayang lak camne perempuan tu bangun dari tdur kat atas katil lagi kalau bukan bini dia kn?kn???tapi kalau sebaliknya maksud dia tak tahulah.haha

so perempuan ni maybe akan bagi suami dia tergoda balik la dengan die..
sebab tu la aksi2 yang tak sepatutnya pon nak tnjuk..
memanglah dorang tak de pon bogel ke ape..tapi memang tak patut kot..
saya pon tak sure gurl dalam tu islam ke tak..islam atas name je kot.biaselah.
tak pe la tu bab dia dengan tuhan.
tapi camne dia nak jawab dengan tuhan kalau dengan manusia kat bumi ni pon dia tak lepas
?hurm...

lagi pon carilah gurl cantik sikit ke kalau nak wat video camtui sekalipon..
hahhaa..

k la..
spe yang nak tgk click je sini.

ok,,kau memang hensem..------:)




bye



p/s: sorry kalau entry aku ni menyinggung mane2 pihak2..peace!;p

No comments: