lets find it

Friday, May 20, 2011

musim rakan-rakan bertunang dan kahwin

salam.

masuk je bulan 5 ni..dah macam-macam kad kahwin yang ada or event yang dijemput..
yela bulan 6 kan dh cuti sekolah..
so mestilah semua berlumba untuk nak kahwinor tunang time tu..
and mostly adalah kawan-kawan sebaya aku,,

wah..terus2 terasa diri dah tua..
dulu masa zaman sekolah selalu fikir..bestnya jadi dewasa..dah boleh kawin..
haha.,.kecil - kecil dah gatal..
yela..rasa teringin nak pakai baju lawa-lawa ada manik2..
terasa nak cantik-cantik..
kalau dulu lukis gambar orang kahwin mesti nak lukis pngantin perempuan dengan gaun labuh warna putih..pakai crown..kn?kn?

haha..


now bila dah kawan- kawan sebaya dan ada juga yang lagi muda nak kahwin..
terus terasa macam giler la..respect + rasa macam takut
kalau aku seriously cakap tak bersedia,,
aku pon serabut-serabut dengan belajar tak abes lagi..
ekonomi tak stabil lagi..dengan kerja tak da lagi..haha

tp ape2 pon mostly kawan-kawan aku ni semua dah berkerja..
so masing-masing dah stabil ekonomi..
dapat pulak bakal suami or isteri bukan calang-calang..
kalau pergi mane pon..semua akan cakap'
:eyh kau couple paling lama, tapi tak kahwin-kahwin lagi"
haha..tak pela..bagi chance kawan-kawan dulu ( ceh sebenarnya ayat sedapkan hati ) hehe

tapi ape2 pon congrate kat korang semua, my friends..
korang dah melangkah 1 lagi stage dalam hidup ni..
hehe...

k la mane yang dah bertunang tu..jangan lupa jemput aku kahwin nanti..hehe
mane yang dah kahwin, semoga kekal sampai mati..hehe



gadis cute ini muda lagi tau..baru 21..rakan uitm...tahniah sis~hehe


ini geng aku mse diploma dulu..congrate panjang..touching skit ar..tunang xckap pon..hehe


ini ex-roomate aku time diploma..bakal bertunang 22 May ini..congrate dear~


ini kawan time sekolah dulu..


ini lolo..rakan sewaktu diloma...kahwin jangan tak jemput aku..hehe

nany juga baru bertunang~


selamat pengantin baru ijan..


selamat bertunang tina kirana

selamat bertunang yana


selamat pengantin baru mira


k.ila juga bakal melangsungkan perkahwinan~


yana juga ex classmate sewaktu diploma

selamat berbahagia~

selamat pengantin baru ain







best friend aku~ili...selamat bertunang my dear~


dan ini



=
=

=
=

=
=
=
=
=
=
=
=
==
=
==



owh ini tak tahu lagi bila...haha..

doakan jodoh kami bersama~

p/s : i love u~

No comments: