lets find it

Tuesday, September 13, 2011

saya memang sensitif..so???


tak suka perasaan macam ni..
tak payah la nak bermuka-muka..
depan cakap lain belakang cakap lain..
last-last kantoi jugak...

hurm tak faham betul la..
kenapa orang suka untuk act sebagai seorang yang sangat baik untuk tutup kesalahan masing- masing...
sedangkan hakikatnya diri tu dah bertalam-talam muka.
huh!

orang nak cakap aku gedik ka...lazer ka..mulut jahat ka..mengada-ngada, manja. sensitif,.degil or whatever pon cakapla..
untungla kalau ada orang yang perasan diri aku camtu..
atleast korang nampak peragai aku...so kalo korang kutuk aku pon atleast korang adela bukti aku memang camtu ke..tak adala dapat dosa free2 ja..
dari korang nampak aku baik, sopan santun, solehah, tapi sebenarnya aku ni lebih teruk dari korang ..mesti bila last korang dapat taw korang akan rasa meluat kat aku..
macam tu la perasaan aku rasa...bila orang yang kanon baik tapi belakang lagi teruk dari aku.
tapi tak pe juga..atleast bertambah ar sikit pahala kat aku..terima kasih la sebab banyak bersedekah kat aku...:)

haha..nurul..
kenapa tetiba nak emo ni?
biarlah! bukan selalu nak emo pon..

tapi aku suka..
cakap la banyak2 pasal aku...atleast aku taw ada yang prihatin..thnks...terharu juga~hehe

aku kan mudah touching~;)
but i like~peace..:)

No comments: