lets find it

Monday, February 14, 2011

blur day~


salam.
actullynya blur dan aku memang tak dapat dipisahkan...
kawan- kawan aku pon cakap camtu..haha..
sometime macam lambat skit nak gelak pon kalau orang wat lawak..blur..haha
semalam pagi-pagi lagi en bf dah jemput kat Melaka..
nak g kenduri my classmate..ain..
then aorund kol 1camtu kumpul ngan ayu.malin. danial. ipai.. jazz tuk gerak same..
dah sampai, jumpa ramai ex classmte..and as usual la..semua bertanya " kau bila lagi?"
aduss..tak suka ar..tapi bile fikir balik pon..dalam semua-semua aku kapel agak lama ar..4 tahun lebih dah..dorang-dorang yang dah pakat kawin semua kapel last2 dah kerja ..kawin dengan orang lain.,huish..xmo3..hu3


semua kawan2 datang semua bawa tunang.bawa bf..bawa suami..( ceh ada ke?)
rasa macam diri dah tua ja...ish nak umo 17 balik..ha3..
pastu malam tu lepak tidur kat umah mira..kat condo crystal sek7 shah alam.
pagi2 bangun je dari tidur, my mon sms " nurul jangan sambut valentine taw"
amboi..mak aku ni..itu yang dipesannya..hahaa..
aku pon reply la" tak la, tak pernah sambut pon"hek3..


then, aku sms en bf " mak ornag cakap jangan sambut valentine..:)
die reply " cinta honey tuk syg tak perlu tunggu hari2 tertentu..always luf u syg"
wow..gedik aku g post kat sni..biar la..
kalau rasa tak suka or aku gedik ka..tak payah baca,,hehe..
aku pon tak kaco hidp sesape pon..hehe

k la..tu ja..

borink tak tau nak buat apa..

petang ni nk lepak2 je..


bye.

No comments: