lets find it

Friday, December 10, 2010

sorry guys..

kenapa erk..?
since sebulan 2 ni aku rasa ramai yang dah berubah..
or..mybe aku kot aku yang terberubah ke..
hurm..
kawan- kawan lama aku pon macam dah lain je..
masing- masing enjoy buat hal sendiri..
kalau dulu even msg..or call pon mesti kredit wajib habis..
beborak je..tu pon still tak tamat g cerita yang diborakkan..
tak pela..mybe now time untuk masing2 bina hidup masing-masing..
i mean yela busy study..ada dah kerja..daa yang da bertunang..yang dah kawin..baru kahwin..baru dapat anak..
congrate untuk kalian semua..
aku tumpang happy~heehe..


tp ape pon aku syg korang...



korang da best ar!~

and kepada kawan - kawan aku yang maybe ni juga silap aku...
kadang- kadang terleka..terlepas pandang,,terignore korang,,
im so sorry..
khilaf tu mungkin dari aku juga..hu3,..

No comments: