lets find it

Wednesday, March 24, 2010

akhirnya~

agak lma jg xulis kat sni..
aku sgt z..seyes nk mpos..
sngat penat..mmgla orang kate stdy tu penat..tp ni orng xkn faham..
keje yg sangat byk..dicmpur dengan kerja2 orng lain yang terpksa dihabiskan jg..
hu3..

mggu ni bralalu juz cmtu je..
xde masa nk wat ape..nk enjoy dri sndri pon xsempat..hu3...
tp dlm bz2 tu pon ade jg dengar cite sal budak yang xske aku tu mrnkap penah jd kwn aku la..hahaha
xperlu kot dalam kelas nk ckp kuat2 nk perli2 aku...
tp yg die g geram sbb aku wat bodo je..
aku pon pelik nape aku cmtu..dh mtured skit kot..
hahaha..

dlu aku jenis gelabah kalo taw ade yg xske ke ngn prgai aku..
msti aku nk fce to face nk btgkar2 t sume.
tp maybe kat sni ntahla..btter aku diam je..sbb aku xdela bdo mcm die nk cmtu..protes2..
dieigt aku kesah die nk protes?
hahhaa
xheran lgsung..hahha.

eii..dh mcm badut da..xrse ke?
protes sorng2 tp orng sume mls nk layan..hahah..ksian kat kau..
ko g cte kat orng ko xske aku..hahha
meh aku ckp

kalo ko xske aku..ko xtaw aku lg2 la x ske ko..hahaa..
ko nk lempang aku??
aku nk bnuh tros je ko dr muka bumi ni..

hahaha..ko jaja cite ko nk tkar kmpus..nk brnti la..
ko brnti la..ko tkarla..xde effect pon akt aku..
hahhaha..ksian jd ko..
trlallu nkkn perhatian smpaikan memalukan dri snri.hahaa
makin ramai orng da kwn ngn ko n lari dr ko..

tp ko jaja cte jg kte aku hasut dorng..haha
plzla..ko bkn femes n penting pon aku nk cte sal ko kat orng lain..ngok tol la..
plzzz la..hahaha

tp ko yg jaja cte sal kbrukan aku byk aku dgr.
tp ntahla aku relax je..wt bdo sudh..mls nk pk..

hahhaaha..arini da settle sume mslah aku..
pasni aku xtrikat lg dh nk kne group ngn ko..
mulut laser mcm ape lg..tp kje xnk wat..
bdo..
last skali bile aku wat sume.ko nk act mcm ko wat lak..
siap bwa ke hulu hilir nk buktikn knon mcm ko wat..
ko mmg siot kn??

lega giler bile arini n pasni da xpyh nk krjsama ngn orng mcm ko dh..
hope la pasni xnk ape2 dh asgment group yg mlibatkan ko..hahahah
mmgla sape bce akan kate aku jht tulis cmni sal ko..
atleast aku tulis..aku je bce,..xpon orng lain yg ko xknal..
tp ko jaja cte aku kat rmai2 ...lg kurang ajar kot..hahha

hurm....


aku xtdo smlm wat law..smpai kol 5 pagi..

so skng aku rse sgt ngntuk..


hu3..
yea2 best je..pasni xde presentation dh..hahhaah



pasni nk enjoy puas2 sblum mggu depan..
sbb da taw mmgu depan kmbali bz ngn test2 n kuiz2..







hurm...sgt penat







nk nnges );

No comments: